WM.pl
10 maja 2025, Sobota
imieniny: Antoniny, Izydory, Jana
  • 10°C
    Olsztyn

  • Cywilizacja
  • Rodzina
  • Biznes i ekonomia
  • Moto
  • Redakcja poleca
  • Rolnicze abc
  • Moje Mazury
  • Poczta
  • Ogłoszenia
  • Anty-defamation
  • Kongres Przyszłości
  • Europe Direct
  • Plebiscyt Sportowy
  • Krasnal.info
PODZIEL SIĘ

Polityka w sieci: Robert Szewczyk ze znacznie wyższym zasięgiem w mediach społecznościowych niż prezydent Olsztyna Piotr Grzymowicz

2024-01-26 13:50:52(ost. akt: 2024-01-26 14:05:12)

Autor zdjęcia: Zbigniew Woźniak

Portal politykawsieci.pl wziął pod lupę zasięgi w mediach społecznościowych kandydata KO na prezydenta Olsztyna Roberta Szewczyka, po czym zderzył je z urzędującym prezydentem Piotrem Grzymowiczem. Pojedynek wypada dość... druzgocąco.

Warto przeczytać

  • Znamy już przyczynę zatrucia policjantów z Akademii Policji...
  • "To ziemia, która widziała piekło"
  • Bił, kopał i groził. 19-latek w rękach olsztyńskich policjantów...
Obecnie Robert Szewczyk (KO) jest jedynym poza Czesławem Jerzym Małkowskim (Niezależny) oficjalnie ogłoszonym kandydatem na stanowisko prezydenta Olsztyna. Portal politykawsieci.pl zbadał zasięgi facebookowych profili Roberta Szewczyka i obecnie urzędującego prezydenta Olsztyna Piotra Grzymowicza na przestrzeni ostatnich 28 dni. Czesław Jerzy Małkowski nie został włączony do analizy z prostego powodu - praktycznie nie korzysta z mediów społecznościowych.

Z wykresu przygotowanego przez portal wynika, że panowie Szewczyk i Grzymowicz utrzymywali swoje zasięgi na podobnym poziomie do 7 stycznia. Od tego momentu profil Roberta Szewczyka drastycznie wystrzelił do góry, a Piotra Grzymowicza pozostał na tym samym poziomie. W momencie ogłoszenia swojego startu w wyborach Robert Szewczyk prezentował... o 116 proc. wyższy zasięg niż Piotr Grzymowicz.

Fot. @Polityka_wSieci

Obecny prezydent Olsztyna jeszcze nie ogłosił swojego startu w nadchodzących wyborach, jednak wszystko wskazuje na to, że to tylko kwestia czasu. Zgodnie z prawem o dwukadencyjności prezydentów i burmistrzów miast, Grzymowicz może ubiegać się jeszcze raz o reelekcję, gdyż ustawa weszła w życie podczas aktualnie trwającej kadencji.

Badania popularności w mediach społecznościowych to już nieodłączny element każdej kampanii wyborczej. Najnowsze ekspertyzy specjalistów ds. marketingu politycznego pokazują, że coraz więcej wyborców przyciąga się właśnie za pomocą facebooka, twittera, instagrama czy tiktoka. Oczywiście to tylko jedna ze składniowych sukcesu wyborczego, jednak w ostatnich latach coraz ważniejsza.

Karol Grosz

Źródło: https://politykawsieci.pl/


Subskrybuj "Gazetę Olsztyńską" na Google News
Tagi:
Olsztyn twitter Szewczyk Grzymowicz kandydat popularność
Karol Grosz
więcej od tego autora

PODZIEL SIĘ

Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zaloguj się lub wejdź przez FB

GazetaOlsztyńska.pl
  • Koronawirus
  • Wiadomości
  • Sport
  • Olsztyn
  • Plebiscyty
  • Ogłoszenia
  • Nieruchomości
  • Motoryzacja
  • Drobne
  • Praca
  • Patronaty
  • Reklama
  • Pracuj u nas
  • Kontakt
ul. Tracka 5
10-364 Olsztyn
tel: 89 539-75-20
internet@gazetaolsztynska.pl
Biuro reklamy internetowej
tel: 89 539-76-29,
tel: 89 539-76-59
reklama@wm.pl

Bądź na bieżąco!

Najświeższe informacje przygotowane przez Redakcję zawsze na Twojej skrzynce e-mail. Zapisz się dzisiaj.

  • Polityka Prywatności
  • Regulaminy
  • Kontakt
2001-2025 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 7B