Nowa odsłona oddziału PKO Banku Polskiego w Dobrym Mieście
2024-06-19 02:25:26(ost. akt: 2024-06-19 02:29:31)
Artykuł
sponsorowany
Od 10 czerwca klienci PKO Banku Polskiego w Dobrym Mieście swoje bankowe sprawy załatwią w zmienionej przestrzeni, pod nowym adresem przy ul. Warszawskiej 11A. Placówka działa na lokalnym rynku od ponad 20 lat. Od teraz klienci mogą korzystać z nowoczesnej przestrzeni oddalonej zaledwie o ok. 300 m od poprzedniej lokalizacji.
Wnętrze oddziału jest przestronne, nowoczesne i przyjazne. Nie znajdziemy tu tradycyjnych ulotek i plakatów – wszystkie najważniejsze informacje o bieżącym funkcjonowaniu oddziału czy ofercie dla klientów wyświetlane są na ogólnodostępnym ekranie. Ważnym punktem dla każdego rodzica jest kącik dla dzieci - to tutaj najmłodsi klienci mogą zająć się zabawą, podczas gdy opiekunowie załatwią sprawę, z którą przyszli. Istotną częścią placówki jest stanowisko samoobsługowe, dzięki któremu klient samodzielnie bądź z pomocą doradcy zaloguje się do swojego konta w serwisie internetowym iPKO i sprawdzi m.in. saldo czy historię rachunku, a nawet zleci przelew. Doradcy wytłumaczą, jak korzystać z nowych technologii, zachowując najważniejsze zasady bezpieczeństwa.
- Z zaciekawieniem obserwujemy pierwsze reakcje na nową przestrzeń. Naszym klientom podobają się szczególnie dwa rozwiązania. Pierwszym z nich jest stanowisko samoobsługowe, przy którym klient może sam wykonać podstawowe działania w serwisie transakcyjnym iPKO. Drugim – pokoje spotkań, które zapewniają wysoki komfort oraz pełną dyskrecję spotkania z doradcą przy omawianiu bardziej złożonych spraw– podkreśla Iwona Łęgowska, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Dobrym Mieście.
W oddziale do dyspozycji klientów jest 4 doradców, wspierających klientów w doborze rozwiązań finansowych najlepiej odpowiadających na ich potrzeby indywidualne oraz biznesowe. W placówce znajdują się także pokoje spotkań zapewniające ciszę i komfort rozmowy z doradcą.
Na miejscu działają dwa nowoczesne bankomaty z funkcją wpłatomatu.
Obecnie wiele spraw bankowych możemy załatwić sami, bez wizyty w oddziale. Tych procesów, którymi można się zająć w sposób cyfrowy przybywa systematycznie, a banki cały czas pracują nad rozszerzeniem tych możliwości. W PKO Banku Polskim to proste, bezpieczne i wygodne, a jednocześnie pozwala oszczędzić czas i pieniądze. Np. wpłacając lub wypłacając pieniądze w urządzeniu należącym do banku (bankomat czy wpłatomat) klient PKO Banku Polskiego nie zapłaci prowizji. Sieć urządzeń należących do nas to prawie 3 tys. bankomatów i ponad 1,3 tys. urządzeń z funkcją wpłaty. Właściciele PKO Konta dla Młodych mają darmowe konto, bezpłatne są również wypłaty i wpłaty gotówki ze wszystkich bankomatów PKO w kraju i wypłaty we wszystkich bankomatach na całym świecie. Karta płatnicza, BLIK, płatność zbliżeniowa telefonem, Apple Pay, Google Pay, a na zegarkach Garmin Pay i SwatchPay! - to tylko część możliwości, dzięki którym w wygodny i szybki sposób zapłacimy za zakupy stacjonarne lub internetowe, a pieniądze od razu trafiają na konto odbiorcy. Klienci banku mogą korzystać z systematycznie wzbogacanych usług bankowości elektronicznej oferowanych pod marką iPKO (bankowość elektroniczna to m.in. możliwość opłacenia online rachunków za prąd czy mieszkanie bez konieczności wizyty w placówce), jak również z aplikacji mobilnej IKO, którą można zainstalować w telefonie i korzystać z szerokiego wachlarza funkcji bankowych i płatniczych 24 godziny na dobę w dowolnym miejscu. Za pomocą IKO można sprawdzić m.in. saldo i historię rachunku, zlecić przelew na numer rachunku bankowego do dowolnego odbiorcy, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej, założyć lokatę czy doładować telefon na kartę. Klienci mogą również skorzystać z usługi wideodoradcy, gdzie podczas rozmowy on-line można złożyć wniosek o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, ubezpieczenie komunikacyjne oraz otwarcie limitu w koncie. Każdy kto chce porozmawiać on-line z doradcą banku na temat oferty dla klientów indywidualnych, może to zrobić bez wychodzenia z domu, siedząc wygodnie ze smartfonem w dłoni lub przed komputerem.
Obecnie wiele spraw bankowych możemy załatwić sami, bez wizyty w oddziale. Tych procesów, którymi można się zająć w sposób cyfrowy przybywa systematycznie, a banki cały czas pracują nad rozszerzeniem tych możliwości. W PKO Banku Polskim to proste, bezpieczne i wygodne, a jednocześnie pozwala oszczędzić czas i pieniądze. Np. wpłacając lub wypłacając pieniądze w urządzeniu należącym do banku (bankomat czy wpłatomat) klient PKO Banku Polskiego nie zapłaci prowizji. Sieć urządzeń należących do nas to prawie 3 tys. bankomatów i ponad 1,3 tys. urządzeń z funkcją wpłaty. Właściciele PKO Konta dla Młodych mają darmowe konto, bezpłatne są również wypłaty i wpłaty gotówki ze wszystkich bankomatów PKO w kraju i wypłaty we wszystkich bankomatach na całym świecie. Karta płatnicza, BLIK, płatność zbliżeniowa telefonem, Apple Pay, Google Pay, a na zegarkach Garmin Pay i SwatchPay! - to tylko część możliwości, dzięki którym w wygodny i szybki sposób zapłacimy za zakupy stacjonarne lub internetowe, a pieniądze od razu trafiają na konto odbiorcy. Klienci banku mogą korzystać z systematycznie wzbogacanych usług bankowości elektronicznej oferowanych pod marką iPKO (bankowość elektroniczna to m.in. możliwość opłacenia online rachunków za prąd czy mieszkanie bez konieczności wizyty w placówce), jak również z aplikacji mobilnej IKO, którą można zainstalować w telefonie i korzystać z szerokiego wachlarza funkcji bankowych i płatniczych 24 godziny na dobę w dowolnym miejscu. Za pomocą IKO można sprawdzić m.in. saldo i historię rachunku, zlecić przelew na numer rachunku bankowego do dowolnego odbiorcy, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej, założyć lokatę czy doładować telefon na kartę. Klienci mogą również skorzystać z usługi wideodoradcy, gdzie podczas rozmowy on-line można złożyć wniosek o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, ubezpieczenie komunikacyjne oraz otwarcie limitu w koncie. Każdy kto chce porozmawiać on-line z doradcą banku na temat oferty dla klientów indywidualnych, może to zrobić bez wychodzenia z domu, siedząc wygodnie ze smartfonem w dłoni lub przed komputerem.
4 pytania do Iwony Łęgowskiej, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Dobrym Mieście:
1. Czy zauważyła Pani przez te wszystkie lata funkcjonowania oddziału, jak zmieniają się potrzeby klientów banku?
Potrzeby klientów zmieniają się w bardzo dynamicznym tempie. Mocno poszliśmy w kierunku cyfryzacji i technologii - brylujemy w bankowości mobilnej i internetowej, ponieważ klienci coraz częściej oczekują intuicyjnych i bezpiecznych aplikacji mobilnych, a nasze IKO spełnia te warunki. Klienci oczekują też szybkich i bezproblemowych procesów bankowych, szybkich płatności i przede wszystkim bezpieczeństwa. Każdy z nas chce być traktowany indywidualnie, a oferta musi sprostać potrzebom każdego klienta. W ostatnim czasie bardzo wzrosło zapotrzebowanie na spersonalizowane oferty oraz porady finansowe. My jako bank staramy się sprostać tym oczekiwaniom, dlatego rozwijamy swoje usługi i pokazujemy nowe trendy rynkowe.
2. Jaki rodzaj klientów obsługujecie? Na co klienci zwracają największą uwagę?
Nasz oddział obsługuje przede wszystkim klientów detalicznych. Bez względu na grupę klientów oczekiwania są podobne. Klienci zwracają uwagę na wygodę, bezpieczeństwo usług internetowych oraz mobilnych. Dokładnie i świadomie analizują koszty i opłaty oraz oprocentowanie. Coraz bardziej, co nas cieszy, dbają o bezpieczeństwo swoich danych osobowych, a my ze swojej strony uczulamy i prosimy o rozwagę w kwestii bezpieczeństwa ich danych finansowych. Wysoka jakość obsługi, indywidualne podejście do każdego naszego klienta oraz dostępność doradców to nadal miły akcent, na który klient zwraca uwagę. Pozytywnie odbieramy również to, że klienci zwracają uwagę na podejmowane przez nas inicjatywy ekologiczne. Z wielkim zrozumieniem przyjęli realizacje transakcji bankowych oraz umowy w formie elektronicznej.
3. Co zyskali klienci po zmianie lokalizacji Waszego oddziału?
Wg klientów, którzy już zdążyli nas odwiedzić, zmiana lokalizacji i przestrzeni oddziału to przede wszystkim zmiana jakościowa zarówno dla nich, jak i dla pracowników. Klientom podoba się przestronność i nowoczesność nowej powierzchni oraz to, że przed placówką mają do swojej dyspozycji duży i wygodny parking. Większa dyskrecja podczas obsługi to również często podkreślana zaleta. Najmłodsi zachwycają się nowoczesnym kącikiem wirtualnych gier, a w czasie kiedy oni się bawią ich rodzice mogą ze spokojem skorzystać z naszych usług i załatwić swoje sprawy. Ważnym atutem obecnej lokalizacji jest wygodny podjazd dla wózków. Ale największym plusem okazują się dwa nowe bankomaty z funkcjami wpłatomatów.
4. Czym jest oddział dla lokalnej społeczności ?
Dla społeczności Dobrego Miasta jesteśmy przede wszystkim bankiem pierwszego wyboru, w którym mogą skorzystać z usług finansowych. W ostatnim czasie obserwujemy również duże zainteresowanie produktami ubezpieczeniowymi. My natomiast staramy się nie być jedynie kolejną, tradycyjną placówką bankową. Skupiamy się na edukacji naszych klientów w zakresie bezpiecznego korzystania z usług banku – rozmawiamy zarówno ze starszymi klientami, jak również edukujemy najmłodszych. Jesteśmy profesjonalni i do każdego klienta staramy się podchodzić indywidualnie.
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez