Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie krzyczy "Cześć!". Co na to studenci? [ZDJĘCIA]
                2024-11-22 15:30:38(ost. akt: 2024-11-22 14:26:52)
                                                                                
            
        
                    Na nową akcję promocyjną uczelni zwrócili uwagę nie tylko studenci, chociaż to głównie oni nie do końca się z nią zgadzają. Ogromny napis "Cześć!" miał zachęcić, ale już zniechęca?                 
            Kilka dni temu w Kortowie pojawiła się nowa inicjatywa promocyjna uczelni. Tuż za przystankiem Uniwersytet Rektorat stanął ogromny, podświetlany napis "Cześć!".
Jak wskazuje rzecznik prasowy UWM w Olsztynie Norbert Kaczan pomysł napisu powstał jeszcze w ubiegłym roku z inicjatywy Centrum Marketingu i Mediów UWM w Olsztynie. 
— Przez lata w miejscu dawnej pętli autobusowej stał podświetlany pylon z logo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Społeczność akademicka zwracała uwagę na jego brak. Renowacja i ponowny montaż wiązałby się m.in. z naruszeniem nasadzeń. Poza tym stary pylon oświetlały lampy halogenowe, wymieniliśmy więc go na obiekt podświetlany lampami LED, co wpływa na niższe zużycie energii, a sam napis został zamontowany na ruchomej platformie — tłumaczy. 
Napis jest częścią promocji uniwersytetu, a hasło było już wykorzystywane podczas tegorocznej rekrutacji na studia. 
— Ma symbolizować bliskość oraz otwartość uczelni, a na te wartości wskazywała społeczność akademicka podczas badania prowadzonego z firmą Metaphor — dodaje rzecznik. 
Na oficjalnym facebook'u uczelni pojawił się post z zachętą do robienia sobie przy nim zdjęć i dzielenia się nimi, jednak zamiast nowych fotografii, w komentarzach zawrzało od sprzeciwów. 
— To w co inwestowane są pieniądze na tej uczelni to jest jakiś nieśmieszny żart, post powinien być zdjęty, bo w obecnej sytuacji z wynagrodzeniami uwłacza poziomowi uczelni — pisze jedna ze studentek. 
— Na kicz pieniądze są, na rzeczy pożyteczne nie. UWM - Uniwersytet Wiecznego Marnotrawstwa — dodał student.
Jak wskazuje Kaczan, lepszy odbiór nowej inicjatywy był na Instagramie. 
— Z naszych obserwacji wynika, że wielu studentów bardzo pozytywnie odebrało naszą instalację - na Instagramie pojawiło się mnóstwo zdjęć z podświetlonym napisem, chwalących pomysł — wyjaśnił. 
Uczelnia wskazuje, że zwraca uwagę na wszystkie głosy, także te niezadowolenia i reaguje, kiedy zgłaszane są oficjalną drogą. 
 
                    

 
                     
                     
                    
 
                    
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez