WM.pl
3 października 2025, Piątek
imieniny: Bogumiła, Gerarda, Józefy
  • 12°C
    Olsztyn

  • Cywilizacja
  • Rodzina
  • Biznes i ekonomia
  • Moto
  • Redakcja poleca
  • Rolnicze abc
  • Moje Mazury
  • Poczta
  • Ogłoszenia
  • Anty-defamation
  • Kongres Przyszłości
  • Europe Direct
  • Plebiscyt Sportowy
  • Krasnal.info
PODZIEL SIĘ

Poszukiwany/poszukiwana asystent/ka Dyrekcji Galerii Warmińskiej (CBRE)

2021-10-15 08:34:25(ost. akt: 2021-10-15 11:21:15)
Jeśli pociąga Cię praca biurowa i masz już przynajmniej 3 lata doświadczenia na takim lub podobnym stanowisku, ta oferta jest dla Ciebie. Wymagamy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie oraz znajomości pakietu MS Office, a w szczególności programów Excel i PowerPoint.

Czego jeszcze oczekujemy od kandydata/kandydatki?
Wykształcenia minimum średniego oraz wysokiej kultury osobistej i bardzo dobrej organizacji pracy. Szukamy osoby komunikatywnej i umiejącej pracować w zespole. Zależy nam, aby była zaangażowana i przejawiała inicjatywę w działaniu. Mile widziane zainteresowanie i chęć kontynuacji kariery w branży nieruchomości komercyjnych.

Czym będzie się zajmować?
Przede wszystkim profesjonalną obsługą biura administracji Galerii Handlowej, a co się z tym wiąże koordynowaniem kalendarza i korespondencji Dyrektora Galerii Handlowej oraz organizacją i koordynacją jego spotkań. Asystent/asystentka będzie także wspierać współpracę Dyrektora Galerii Handlowej z Asset Managerem, nadzorować prawidłowy obieg dokumentów i informacji. Poza tym będzie tworzyć raporty i zestawienia, zajmować się ewidencją, opisywaniem i obiegiem faktur, archiwizowaniem dokumentów oraz monitorowaniem zaopatrzenia biura. Do obowiązków na tym stanowisku będzie należeć także przyjmowanie korespondencji przychodzącej do firmy, rejestrowanie jej i przekazywanie odpowiednim pracownikom oraz odpowiedzialność za terminowy i prawidłowy obieg dokumentów.

Poza pracami biurowymi obowiązkiem asystenta/asystentki będzie dbanie o pozytywny wizerunek Galerii Handlowej. Będzie to wymagać odpowiedniej organizacji pracy związanej z budowaniem relacji z najemcami i interesantami oraz udzielaniem informacji partnerom wewnętrznym i zewnętrznym.
Asystent/asystentka będzie współpracować z Dyrektorem Galerii Handlowej w zakresie planowania budżetu Biura Administracji, przygotowania regularnych konkursów ofert na usługi biurowe, kontrolą, analizą i optymalizacją budżetu Biura Administracji. Będzie także wspierać Dyrektora Galerii Handlowej w nadzorze nad firmami serwisowymi obsługującymi Galerię Handlową, m.in. ochroną i firmą sprzątającą.

Co oferujemy?
• Pełen etat na umowę zastępstwo
• Pracę w różnorodnym zgranym zespole w firmie #1 na światowym rynku nieruchomości komercyjnych
• Prywatną opiekę zdrowotną
• Ubezpieczenie na życie
• Platformę MyBenefit
• Elastyczne godziny pracy
• Możliwość pracy zdalnej
• Płatny program poleceń dla pracowników
• Biuro w atrakcyjnej lokalizacji w Olsztynie
• Szeroki zakres profesjonalnych szkoleń i możliwości rozwoju
• Udział w imprezach sponsorowanych przez CBRE
Zapraszamy do rekrutacji online: https://www.galeria-warminska.pl/pl/oferty-pracy#show


Obrazek w tresci


Subskrybuj "Gazetę Olsztyńską" na Google News
Tagi:
olsztyn galeria praca
PODZIEL SIĘ

Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zaloguj się lub wejdź przez FB

GazetaOlsztyńska.pl
  • Koronawirus
  • Wiadomości
  • Sport
  • Olsztyn
  • Plebiscyty
  • Ogłoszenia
  • Nieruchomości
  • Motoryzacja
  • Drobne
  • Praca
  • Patronaty
  • Reklama
  • Pracuj u nas
  • Kontakt
ul. Tracka 5
10-364 Olsztyn
tel: 89 539-75-20
internet@gazetaolsztynska.pl
Biuro reklamy internetowej
tel: 89 539-76-29,
tel: 89 539-76-59
reklama@wm.pl

Bądź na bieżąco!

Najświeższe informacje przygotowane przez Redakcję zawsze na Twojej skrzynce e-mail. Zapisz się dzisiaj.

  • Polityka Prywatności
  • Regulaminy
  • Kontakt
2001-2025 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 7B