Wracamy do tematu ogrzewania w bloku przy ul. Małeckiego w Olsztynie. Mamy stanowisko firmy TuMieszkamy
                2021-10-19 18:33:32(ost. akt: 2021-10-20 15:40:17)
                                                                                
            
        
                    Wracamy do sprawy ogrzewania w jednym z bloków na olsztyńskim Zatorzu. O nagłośnienie tej sprawy poprosił nas czytelnik. Według niego, chociaż cały Olsztyn miał ciepłe kaloryfery, oni wciąż marzli w zimnych mieszkaniach.                
            Niedawno opisaliśmy historię naszego czytelnika, który zaniepokojony był brakiem ogrzewania w jego bloku. Jak wspominaliśmy, budynkiem przy ul. Małeckiego 8 w Olsztynie zarządza Wspólnota Mieszkaniowa, która administrowanie nim zleciła firmie zewnętrznej TuMieszkamy. 
Według czytelnika firma nie do końca wywiązuje się ze swoich obowiązków. 
— W tym roku mamy wyjątkowo chłodną jesień. Większość spółdzielni mieszkaniowych zaczęła grzać nawet na początku września. A u nas włączyli tylko 30 września, a potem grzejniki znowu były zimne — relacjonował mężczyzna. 
Marta Martyniak, ekspert ds. PR i marketingu TuMieszkamy, zapewnia, że decyzja o włączeniu ogrzewania nie należy do administratora, czyli firmy TuMieszkamy, a do Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej.
— Zarząd WM podjął decyzję o włączeniu ogrzewania z dniem 30 września 2021 — poinformowano o tym także mieszkańców, rozwieszając stosowne ogłoszenia. Natomiast 29 września o godz. 22.20 Zarząd przekazał administratorowi przeciwną decyzję — wyjaśnia Marta Martyniak. 
Ogrzewanie raz było, a raz nie
Zmiana decyzji Wspólnoty Mieszkaniowej bloku przy ul. Małeckiego 8 miała być spowodowana polepszeniem się pogody i wzrostem temperatury. Nagła zmiana doprowadziła do zamieszania komunikacyjnego i dlatego dostawca nie zareagował na zgłoszoną prośbę przez administratora budynku — firmy TuMieszkamy — i włączył ogrzewanie. 
— Dopiero po interwencji Zarządu wyłączono je 2 października. Jednak Zarząd zdecydował o ponownym jego włączeniu 4 dni później, co dostawca uczynił (zatem ogrzewanie działa od 6 października). Po weryfikacji sytuacji u dostawcy ustalono, że zaistniało nieporozumienie po stronie MPEC z uwagi na przepływ informacji mailowych. Za ponowne włączenie ciepła Wspólnota Mieszkaniowa nie zostanie obciążona. Podsumowując  — o terminie włączenia i wyłączenia ciepła w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej decyduje Zarząd i nie można tu mówić o jakiejkolwiek opieszałości lub zaniedbaniu ze strony TuMieszkamy, gdyż działaliśmy zgodnie z wytycznymi Zarządu WM — zapewnia przedstawicielka firmy. 
ak
 
                    

 
                    
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez