WM.pl
16 października 2025, Czwartek
imieniny: Ambrożego, Florentyny, Gawła
  • 10°C
    Olsztyn

  • Cywilizacja
  • Rodzina
  • Biznes i ekonomia
  • Moto
  • Redakcja poleca
  • Rolnicze abc
  • Moje Mazury
  • Poczta
  • Ogłoszenia
  • Anty-defamation
  • Kongres Przyszłości
  • Europe Direct
  • Plebiscyt Sportowy
  • Krasnal.info
PODZIEL SIĘ

Co oglądamy najchętniej?

2022-01-08 16:00:00(ost. akt: 2022-01-08 12:25:03)
Mniej oglądaliśmy w 2021 roku niż w 2020

Mniej oglądaliśmy w 2021 roku niż w 2020

Autor zdjęcia: Przemysław Getka

W tym roku spędzanie sylwestra z ulubioną stacja telewizyjną nie było tak popularne jak wcześniej.

Warto przeczytać

  • Pożar hali w Rusocinie
  • Szlak ku współpracy, czyli z wizytą w Galicji
  • Jan Paweł II kochał Warmię
Mniej czasu spędzamy przed telewizorem. Takie dane płyną z badania Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl,

Wynika z nich, że średnio statystyczny Polak spędził w 2021 r. przed telewizorem 4 godz. 6 min i 34 sek.. Czas skrócił się o ponad 14 min w stosunku do roku poprzedniego. To najniższy wskaźnik od 2012 r.

Wśród najchętniej oglądanych programów telewizyjnych 2021 r. znalazły się transmisje TVP, były to kolejno: mecz Euro 2020 Szwecja-Polska, który w TVP1 mógł pochwalić się widownią rzędu 7,87 mln oraz relacja ze sportowego studia w przerwie pomiędzy pierwszą a drugą połową spotkania Szwecja-Polska.

Jedynymi niesportowymi wydarzeniami w pierwszej dziesiątce były: "Teleexpress", emitowany w przerwie Turnieju Czterech Skoczni 6 stycznia oraz "Sylwester Marzeń" TVP.

Widzowie chętnie oglądali także "M jak miłość", "Rolnik szuka żony" oraz "Kevin sam w domu" (kultowy przebój obejrzało w wigilię 4,19 mln osób).

Miejsce ogólnego lidera, jak wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl, należy do TVP1, która zwiększyła średni dobowy udział w rynku i zakończyła rok z wynikiem 9,76 proc. Na drugiej pozycji uplasował się Polsat, na trzeciej TVP2, która zamieniła się miejscami z TVN-em. Stacja Grupy Discovery spadła poza telewizyjne podium, a jej udział w rynku wyniósł 7,33 proc

Co nie znaczy, że TVN nie ma powodów do zadowolenia. Dominował w grupie komercyjnej 16-49 (9,83 proc. udziału w rynku), awansując z drugiego na pierwsze miejsce. Za nim jest Polsat (9,77 proc.).

Generalny trend spadkowy w oglądalności polskiej telewizji można było zobaczyć w przypadku imprez sylwestrowych. "Sylwestra Marzeń" w TVP2 oraz TVP Polonia śledziło około 4,9 mln widzów, a "Sylwestrową moc przebojów" na Polsacie łącznie 3,81 mln widzów ( rok temu 5 mln widzów)

oprac. media

Subskrybuj "Gazetę Olsztyńską" na Google News
Tagi:
telewizja tvn polsat tvp1 oglądalność
PODZIEL SIĘ

Komentarze (1) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. Paul Mark . #3087272 10 sty 2022 11:23

    TVN czyli nienawiść do Polski przez całą dobę.Z takimi kraśkami olejnikami jachirami i tym podobnymi grodzki nowaki rudy z KOD PO PSL czyli elita uczciwych inaczej.Plująca stale na swoich wyborców.Osiągnęła kolejny sukces.

    Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz

GazetaOlsztyńska.pl
  • Koronawirus
  • Wiadomości
  • Sport
  • Olsztyn
  • Plebiscyty
  • Ogłoszenia
  • Nieruchomości
  • Motoryzacja
  • Drobne
  • Praca
  • Patronaty
  • Reklama
  • Pracuj u nas
  • Kontakt
ul. Tracka 5
10-364 Olsztyn
tel: 89 539-75-20
internet@gazetaolsztynska.pl
Biuro reklamy internetowej
tel: 89 539-76-29,
tel: 89 539-76-59
reklama@wm.pl

Bądź na bieżąco!

Najświeższe informacje przygotowane przez Redakcję zawsze na Twojej skrzynce e-mail. Zapisz się dzisiaj.

  • Polityka Prywatności
  • Regulaminy
  • Kontakt
2001-2025 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 7B