Jak klienci zmieniają oddziały bankowe?
2022-06-21 08:59:31(ost. akt: 2022-06-21 10:53:09)
Artykuł
sponsorowany
Tak, tak… To właśnie klienci mają największy wpływ na wszystko…!
Banki modernizują swoje oddziały lub przenoszą do dogodniejszych lokalizacji. Te transformacje wynikają ze zmieniających się potrzeb i preferencji klientów, którzy coraz częściej wybierają kanały zdalne…
[symbol tarczy strzelniczej] czyli bankowość internetową i aplikację mobilną — do kontaktu z bankiem. PKO Bank Polski od lat obserwuje ten trend wśród swoich klientów
[j.w.] Dodatkowo nasiliła go pandemia. Bank zmierza w kierunku cyfryzacji większości procesów.
[domek]Przykładem placówki, która w ciągu ostatniego roku zmieniła adres na dogodniejszy dla swoich klientów i pracowników, jest Oddział 2 PKO Banku Polskiego w Olsztynie, funkcjonujący nieprzerwanie od ponad 45 lat.
Od marca 2021 roku placówka mieści się przy ul. Dąbrowszczaków 21.
[?]— Kto najchętniej korzysta z usług Waszego oddziału?
[!]— Najczęściej obsługujemy klientów indywidualnych, w tym również osoby starające się o kredyty hipoteczne lub już je u nas mające. Sporą grupę stanowią również zamożni klienci – w tym przypadku podobnie obsługujemy ich również w zakresie bankowości hipotecznej. Kolejną dużą grupą są małe i średnie przedsiębiorstwa, w tym wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe oraz deweloperzy. Nie bez znaczenia jest lokalizacja naszego oddziału. Mieścimy się w samym centrum Olsztyna. Nie ma mieszkańca, któremu nie byłoby do nas po drodze. Dokładamy wszelkich starań, aby sprostać oczekiwaniom każdego klienta, który do nas przychodzi.
Banki modernizują swoje oddziały lub przenoszą do dogodniejszych lokalizacji. Te transformacje wynikają ze zmieniających się potrzeb i preferencji klientów, którzy coraz częściej wybierają kanały zdalne…
[symbol tarczy strzelniczej] czyli bankowość internetową i aplikację mobilną — do kontaktu z bankiem. PKO Bank Polski od lat obserwuje ten trend wśród swoich klientów
[j.w.] Dodatkowo nasiliła go pandemia. Bank zmierza w kierunku cyfryzacji większości procesów.
[domek]Przykładem placówki, która w ciągu ostatniego roku zmieniła adres na dogodniejszy dla swoich klientów i pracowników, jest Oddział 2 PKO Banku Polskiego w Olsztynie, funkcjonujący nieprzerwanie od ponad 45 lat.
Od marca 2021 roku placówka mieści się przy ul. Dąbrowszczaków 21.
[?]— Kto najchętniej korzysta z usług Waszego oddziału?
[!]— Najczęściej obsługujemy klientów indywidualnych, w tym również osoby starające się o kredyty hipoteczne lub już je u nas mające. Sporą grupę stanowią również zamożni klienci – w tym przypadku podobnie obsługujemy ich również w zakresie bankowości hipotecznej. Kolejną dużą grupą są małe i średnie przedsiębiorstwa, w tym wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe oraz deweloperzy. Nie bez znaczenia jest lokalizacja naszego oddziału. Mieścimy się w samym centrum Olsztyna. Nie ma mieszkańca, któremu nie byłoby do nas po drodze. Dokładamy wszelkich starań, aby sprostać oczekiwaniom każdego klienta, który do nas przychodzi.
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez