Ogromną zaletą promowania przedsiębiorstwa w wyszukiwarce Google jest fakt, że docieranie do potencjalnych partnerów biznesowych może odbywać się na dwa sposoby: poprzez pozycjonowanie stron internetowych oraz przez płatne kampanie Google Ads. Wielu właścicieli firm zastanawia się, która z tych metod będzie bardziej efektywniejsza w swoim działaniu. Doświadczeni specjaliści z agencji AFTERWEB doradzają jednak, aby łączyć usługi SEM – tylko wtedy możesz maksymalnie wykorzystać marketingowy potencjał wyszukiwarki Google. W tym artykule znajdziesz największe korzyści płynące z jednoczesnej reklamy w sektorach organicznych (bezpłatnych) i płatnych.
Chociaż istnieje wiele czynników, które łączą pozycjonowanie stron internetowych i kampanie Google Ads, warto wyróżnić również elementy odróżniające obie metody od siebie. Jedną z tych najważniejszych będzie sposób analizowania reklamy w wyszukiwarce. Płatny kanał na tym polu wypada zdecydowanie lepiej – Google Ads udostępnia bowiem szczegółowe statystyki klikalności nie tylko wybranej kampanii, ale także wyselekcjonowanych słów kluczowych. Co więcej, każdy reklamodawca ma możliwość podglądnięcia, jakie dokładnie zapytania wygenerowały kliknięcie bądź samo wyświetlenie komunikatu. To mocno ułatwia bieżącą optymalizację Ads, ale pomaga również zwiększyć efektywność pozycjonowania stron internetowych. Dane udostępniane przez panel Google Ads są zauważalnie bardziej szczegółowe od tych, które znajdują się w programie Google Analytics – dedykowanego zarówno dla organicznych, jaki dla płatnych rezultatów. Nie bój się korzystać z podpowiedzi generowanych przez algorytm Google. Zweryfikuj efektywność oraz popularność poszczególnych słów kluczowych, zbadaj jakość strony docelowej i zwiększaj swoje szanse na zdobycie Klientów z organicznej bądź sponsorowanej sekcji wyszukiwarki!
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Dodaj komentarz Odśwież
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez