Co dwie usługi, to nie jedna – Google podwaja szanse na zdobycie Klienta w sieci

2022-12-16 01:40:19 (ost. akt: 2022-12-16 02:04:03) Artykuł sponsorowany

Podziel się:

Ogromną zaletą promowania przedsiębiorstwa w wyszukiwarce Google jest fakt, że docieranie do potencjalnych partnerów biznesowych może odbywać się na dwa sposoby: poprzez pozycjonowanie stron internetowych oraz przez płatne kampanie Google Ads. Wielu właścicieli firm zastanawia się, która z tych metod będzie bardziej efektywniejsza w swoim działaniu. Doświadczeni specjaliści z agencji AFTERWEB doradzają jednak, aby łączyć usługi SEM – tylko wtedy możesz maksymalnie wykorzystać marketingowy potencjał wyszukiwarki Google. W tym artykule znajdziesz największe korzyści płynące z jednoczesnej reklamy w sektorach organicznych (bezpłatnych) i płatnych.

Połącz ruch organiczny z płatnym i zacznij masowo pozyskiwać nowych partnerów

Rozpoczęcie inwestycji w organiczny oraz płatny kanał oferowany przez wyszukiwarkę Google znajdzie swoje uzasadnienie w naprawdę rozsądnych argumentach. To przede wszystkim znacznie większa siła przebicia wśród tłumów konkurentów. Możesz przecież jednocześnie wyświetlać swój komunikat promocyjny wygenerowany przez pozycjonowanie stron internetowych czy kampanie Google Ads. Ten drugi kanał jest prezentowany w najbardziej widocznym miejscu wyszukiwarki, natomiast duża część użytkowników nie klika w propozycje oznaczone napisem „reklama”. W takim przypadku doskonale sprawdzi się ranking organiczny. W efekcie jesteś w stanie znacząco zmaksymalizować ilość pozyskanych Klientów oraz zwiększyć szansę na dokonanie konwersji. Podwójne zaznaczenie obecności przedsiębiorstwa na prezentowanych użytkownikowi sieci rezultatach wpłynie także pozytywnie na wizerunek brandu. Staniesz się liderem branży.

„Wyszukiwarka Google to jedyne takie narzędzie marketingowe, które jest wstanie dostarczyć na Twoją stronę internetową dziesiątki, a nawet setki potencjalnych Klientów. Szacuje się, że każdego dnia w Polsce nawet kilka milionów użytkowników korzysta z Google. Jeżeli zaczniesz reklamę na sprzedażowych słowach kluczowych, możesz liczyć, że wśród nich znajdziesz naprawdę wiele osób zainteresowanych świadczonymi przez Ciebie usługami.”


Analizując kampanię Google Ads możesz zwiększyć efektywność pozycjonowania

Chociaż istnieje wiele czynników, które łączą pozycjonowanie stron internetowych i kampanie Google Ads, warto wyróżnić również elementy odróżniające obie metody od siebie. Jedną z tych najważniejszych będzie sposób analizowania reklamy w wyszukiwarce. Płatny kanał na tym polu wypada zdecydowanie lepiej – Google Ads udostępnia bowiem szczegółowe statystyki klikalności nie tylko wybranej kampanii, ale także wyselekcjonowanych słów kluczowych. Co więcej, każdy reklamodawca ma możliwość podglądnięcia, jakie dokładnie zapytania wygenerowały kliknięcie bądź samo wyświetlenie komunikatu. To mocno ułatwia bieżącą optymalizację Ads, ale pomaga również zwiększyć efektywność pozycjonowania stron internetowych. Dane udostępniane przez panel Google Ads są zauważalnie bardziej szczegółowe od tych, które znajdują się w programie Google Analytics – dedykowanego zarówno dla organicznych, jaki dla płatnych rezultatów. Nie bój się korzystać z podpowiedzi generowanych przez algorytm Google. Zweryfikuj efektywność oraz popularność poszczególnych słów kluczowych, zbadaj jakość strony docelowej i zwiększaj swoje szanse na zdobycie Klientów z organicznej bądź sponsorowanej sekcji wyszukiwarki!

Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Dodaj komentarz Odśwież

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB