Jak dobrze wybrać agencję eventową?

2023-10-02 14:06:30 (ost. akt: 2023-10-02 14:07:28) Artykuł sponsorowany

Podziel się:

Organizacja wydarzenia firmowego, niezależnie od tego, czy to wyjazd integracyjny, piknik czy konferencja branżowa, to proces wymagający kreatywnego projektu i odpowiedniej strategii wdrożenia. To liczne godziny poświęcone na tworzenie koncepcji, wyszukiwanie odpowiedniego miejsca oraz atrakcji, które zainteresują i zaangażują uczestników wydarzenia. To również czas poświęcony na współpracę z różnymi dostawcami, takimi jak dostawcy techniki scenicznej, animatorzy, catering,, aby dokładnie dopracować szczegóły i zapewnić, że wszystko będzie przebiegać zgodnie z planem. Jak zatem wybrać agencję eventową? Podpowiadamy.

Dobra firma eventowa - czyli jaka?
Jak rozpoznać, czy agencja eventowa jest rzeczywiście kompetentna? Czy można to ocenić tylko na podstawie jej oferty lub niskiej ceny proponowanego wyjazdu integracyjnego? To podejście może nie zawsze przynosić oczekiwane rezultaty. Wartościową agencję eventową charakteryzuje przede wszystkim doświadczenie w organizacji podobnych wydarzeń, takich jak pikniki, jubileusze firmowe czy wyjazdy integracyjne i team buildingi. Długoletnia praktyka jest kluczowym wskaźnikiem jej profesjonalizmu.
Warto, aby agencja eventowa wykazywała także umiejętność słuchania klienta i zadawania odpowiednich pytań. Pamiętaj, że to Twoje wydarzenie firmowe, a dobra agencja zawsze stara się zrozumieć Twoje potrzeby i oczekiwania. Pomysły powinny być kreatywne, ale przede wszystkim dostosowane do Twoich celów.
Świadczenie kompleksowej usługi “od A do Z” to kolejny element, który należy brać pod uwagę. Dzięki temu nie musisz martwić się o logistykę, zaproszenia, obsługę gastronomiczną czy zaplecze techniczno-sanitarne – wszystko to powinna zapewnić profesjonalna firma. Dobrze jest również sprawdzać opinie na forach internetowych oraz specjalnych grupach, gdzie byli klienci dzielą się swoimi refleksjami.

Jak wybrać agencję eventową?
Aby wybrać odpowiednią firmę eventową do planowania, organizacji i realizacji Twojego wydarzenia, rozpocznij od przygotowania briefu. W nim określ rodzaj wydarzenia, na wyjazd firmowy bądź piknik, cele, takie jak integracja zespołu czy zwiększenie sprzedaży, a także ramy czasowe i termin, do kiedy agencja eventowa ma dostarczyć ofertę. Nie można również zapominać o określeniu budżetu.
Po stworzeniu briefu, nadszedł czas na badanie rynku i zdobycie informacji. W Polsce działa wiele agencji eventowych, różniących się wielkością, zakresem działalności oraz specjalizacją. Każda z tych agencji ma swoje mocne strony i doświadczenie w różnych typach wydarzeń. Warto wybrać partnera, który ma doświadczenie w organizacji przynajmniej kilku wydarzeń o podobnym profilu do tego, które chcemy zorganizować.
Przy wyborze konkretnej agencji eventowej zapytaj również, czy dysponuje ona niezbędną ilością sprzętu, czy też część wynajmuje. Agencje dysponujące własnym zapleczem technicznym są zdecydowanie lepszym i bezpieczniejszym wyborem ze względów logistycznych, znajomości sprzętu czy gwarantowanej dostępności.

Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Dodaj komentarz Odśwież

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB