wtorek, 18 lipca 2017 17:00
Trwa jubileuszowa XX edycja programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” realizowana przez Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym działający przy Krajowej Izbie Gospodarczej.
wtorek, 18 lipca 2017 12:00
O przewadze konkurencyjnej firm coraz częściej stanowi ilość gromadzonych danych. Firmy, które gromadzą bardzo duże ilości informacji, zyskują przewagę nad innymi. Przykładem może być firma Tesla, producent samochodów, który wprowadził na rynek pojazdy kierowane automatycznie i jednocześnie zbierające informacje o kierowcach czy stanie dróg.
poniedziałek, 17 lipca 2017 12:00
Kiedy Łukasz Kuprewicz składał wniosek w bartoszyckim urzędzie pracy to towarzyszyło mu dość powszechne zdumienie. Ten młody mieszkaniec Bartoszyc wystąpił bowiem o dofinansowanie handlu...morskimi akwariami.
sobota, 15 lipca 2017 12:00
- Zauważalne jest odejście od biernego stylu wypoczywania na korzyść aktywnego wypoczynku. W czasie pogodnych dni hotele pustoszeją, a goście korzystają z uroków okolicznej przyrody - mówi Paweł Chmielnicki, dyrektor generalny grupy Hotele SPA Dr Irena Eris.
czwartek, 13 lipca 2017 10:10
Warmińsko-Mazurska Specjalna Strefa Ekonomiczna pęcznieje jak na drożdżach. W pierwszym półroczu spółka wydala 18 zezwoleń, a teraz do strefy zostały włączone nowe grunty, na których powstaną kolejne inwestycje. Efektem będzie prawie 1,4 tys. nowych miejsc pracy w regionie.
czwartek, 13 lipca 2017 09:39
– Internetowa mowa nienawiści to problem nie tylko społeczny, lecz także biznesowy. Coraz więcej firm ma problem z kryzysami wizerunkowymi, które wywołują negatywne komentarze w sieci i oszczerstwa konkurencji – przestrzega dr Mateusz Grzesiak.
środa, 12 lipca 2017 11:13
Koszty założenia start-upu są w Polsce średnio trzykrotnie wyższe niż w Europie Środkowo-Wschodniej. Początkującego przedsiębiorcę czekają wydatki sięgające blisko 1,5 tys. dolarów – wynika z raportu „Start-upy w Polsce – finansowanie”.
wtorek, 11 lipca 2017 10:38
Dobrze przygotowana komunikacja na wypadek kryzysu i odpowiednia strategia w social mediach to dla firm niezbędnik w kreowaniu wizerunku. Na przestrzeni ostatniego miesiąca przekonały się o tym między innymi Audi i kosmetyczna marka Avon. Czerwiec, obok kolejnych zmian i nowości w mediach społecznościowych, przyniósł też kilka wizerunkowych kryzysów.
poniedziałek, 10 lipca 2017 11:16
Mamy głód sukcesu i jesteśmy otwarci na zmiany — mówi Jarosław Michalak, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Michelin Polska S.A. oraz Prezes Polskiego Związku Przemysłu Oponiarskiego. Olsztyńska fabryka opon, która jest największym pracodawcą w regionie, świętuje w tym roku 50-lecie.
niedziela, 9 lipca 2017 12:00
Zarząd Warmińsko-Mazurskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w pierwszym półroczu 2017 roku wydał 18 zezwoleń na rozpoczęcie działalności na jej terenie. Łączne nakłady zadeklarowane przez inwestorów to prawie 1,4 mld zł. Wśród nich znajduje się projekt Sklejki Pisz Paged, która zamierza rozbudować zakład przetwórstwa drewna w Piszu i zadeklarowała na ten cel 110 mln zł.
czwartek, 6 lipca 2017 15:30
Przedsiębiorcy działający w ramach Warmińsko-Mazurskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej zainwestują w nasz region w sumie około 1,4 mld złotych i zatrudnią minimum 1043 pracowników. Zarząd W-MSSE podsumował pierwsze półrocze.
czwartek, 6 lipca 2017 13:30
Choć dzielą nas setki kilometrów od granicy z Ukrainą, region jest pełen naszych wschodnich przyjaciół. Fakt ten wykorzystują nieuczciwi pracodawcy, którzy zatrudniają obcokrajowców bez odpowiednich dokumentów.
środa, 5 lipca 2017 16:00
Żegluga Mazurska jest największym przewoźnikiem pasażerskim na mazurskich jeziorach. Dzisiaj to w sumie kilkanaście jednostek. Statki Żeglugi wożą pasażerów już od siedemdziesięciu lat
poniedziałek, 3 lipca 2017 12:00
— Grupa WM to firma, która ma do zaproponowania swoim klientom i partnerom biznesowym wiele innowacyjnych rozwiązań. Pokazujemy przez to, jak ważne dla gospodarki jest otwarcie się na nowe doświadczenia i nowe idee — mówi Jarosław Tokarczyk, prezes Grupy WM, wydawcy "Gazety Olsztyńskiej"i "Dziennika Elbląskiego".
niedziela, 2 lipca 2017 12:00
Płacisz za zakupy kartą? A czy zgodziłbyś się na gromadzenie danych dotyczących swoich transakcji przez sklep? A gdybyś w zamian miał otrzymywać bardziej spersonalizowane promocje i oferty produktowe? Wielu Polaków tego typu rozwiązania przekonują. Nic dziwnego, że marketing transakcyjny rozwija się w Polsce coraz dynamiczniej.