TaniaKsiazka.pl wspiera krwiodawców
2018-06-14 06:45:04
„Nie bądź żyła! Oddaj krew” - to hasło ogólnopolskiej akcji zorganizowanej przez internetową księgarnię TaniaKsiazka.pl z okazji Światowego Dnia Krwiodawcy, który obchodzony jest 14 czerwca. Firma, żeby zachęcić dawców, dokłada do tradycyjnej czekolady, jaką nagradzany jest każdy z nich, kupon na książki.
TaniaKsiazka.pl skontaktowała się z każdym z 21 regionalnych centrów krwiodawstwa w Polsce. Wszystkie otrzymały pakiet kuponów rabatowych. Darczyńcy, którzy oddadzą krew w czerwcu lub lipcu tego roku otrzymają wraz z czekoladą rabat wartości 10 zł na zakupy w TaniaKsiazka.pl. Kupon wykorzystać można do 15 sierpnia 2018 r.
To już 6 edycja akcji zainicjowanej przez księgarnię TaniaKsiazka.pl. W trakcie ostatniej organizatorzy rozdali 133 tysiące kuponów.
Jedna z największych internetowych księgarni w Polsce od początku istnienia promuje ideę honorowego krwiodawstwa. Bierze udział także w akcji „Dawcom w Darze”. Polega ona na tym, że każdy aktywny krwiodawca dostaje 5 proc. zniżkę na zakupy w TaniaKsiazka.pl. Promocja jest bezterminowa i trwa do odwołania. W tym roku firma zaangażowała się też w „Wampiriadę” w Białymstoku, zostając głównym partnerem tego wydarzenia.
Krew jest jedną z najpilniej poszukiwanych medycznych substancji, która do tej pory nie ma swoich syntetycznych zamienników. Codzienne zapotrzebowanie na nią wypełnia około 10 tysięcy dawców. Podczas jednej sesji od donatora pobieranych jest 450 ml krwi z 5-6 litrów, która płynie w jego krwiobiegu. Dawcy otrzymują za to dodatkowe przywileje. Przy okazji wykonywane są im darmowe badania laboratoryjne. Przysługuje im płatny wolny dzień z pracy czy szkoły, odpis od podatku oraz zniżki na niektóre leki. Mogą również korzystać ze świadczeń w szpitalach czy przychodniach poza kolejnością. Wiele sklepów udziela krwiodawcom specjalnych rabatów.
- Mimo tych wszystkich wymiernych korzyści jestem pewien, że dawcy robią to z innych pobudek, że to bezinteresowny gest - mówi Łukasz Kierus z TaniaKsiazka.pl. - Mam nadzieję, że to odruch serca, chęć podzielenia się czymś najcenniejszym, co mają i czego nie da się przeliczyć na monety. Kiedy jako firma o pewnym już dorobku zaczęliśmy się zastanawiać w jakie charytatywne działania się włączyć, wybraliśmy krwiodawstwo. Tu nie ma polityki, tu się po prostu ratuje komuś życie. Trudno o wyższy cel. Jeśli więc zobaczysz punkt krwiodawstwa, po prostu wejdź. Nie trzeba się wcześniej umawiać.
(0)
Janusz Mroczkowski
O mnie
Ostatnie artykuły użytkownika Janusz Mroczkowski
- Lody za złotówkę dla uczniów z biało-czerwonym paskiem!
- Trzecie urodziny aplikacji dla dietetyków Kcalmar.pro
- A może specjalistyczny sklep franczyzowy?
- Białostocki sklep Tooles.pl z większą powierzchnią i nowym magazynem
- Jak zamienić chwilowy zapał w regularną, zdrową dietę?
- Ułatw dziecku start w dorosłe życie
- Ach śpij kochanie ... a będziesz fit
- Oishi Biru czyli dobre piwo
- Rezerwowa kasa fiskalna – zbędny wydatek czy konieczność?
- Czy „light” to naprawdę „light”?
Przejdź do swojego profilu