Lodowy sezon dobiega końca. Był bardzo udany
2018-10-12 11:16:51
Pogoda tego lata dopisała, więc od pierwszych dni maja do ostatnich września LodyBonano sprzedawały się jak świeże bułeczki. Efekt? 15 milionów wydanych lodowych przysmaków oraz wiele nowości w menu. Tak w wielkim skrócie można podsumować bardzo udane lato w największej polskiej sieci lodziarni franczyzowych.
W zakończonym właśnie sezonie lodowym na terenie całego kraju pod szyldem Lody Bonano działało blisko 270 lodziarni. Marka więc utrzymała swoją pozycję lidera wśród lodziarni działających w systemie franczyzowym.
Na zyski tego lata ogromny wpływ miały także sukcesywnie wprowadzane do menu nowości. Oczywiście, jak podkreślają przedstawiciele sieci klasyczne, bonanowe świderki przez cały czas mają swoich wiernych fanów i sprzedają się znakomicie, jednak klienci równie chętnie sięgali po nowe specjały.
- W minionym sezonie nasza oferta wzbogaciła się o Bąbel Wafla, który w krótkim czasie zyskał rzeszę fanów. Lody w chrupiącym, gofrowym rożku, wypiekanym na oczach klienta skradły nie jedno serce – mówi przedstawicielka marki i dodaje, że kolejną nowością, która sprawdziła się w minionym sezonie były owocowe weekendy. - Tu wykorzystaliśmy nasze sztandarowe produkty, czyli najbardziej zakręcone świderki. Do tej pory były śmietankowe i czekoladowe. Tego lata poszliśmy o krok dalej i zaproponowaliśmy klientom także świderki owocowe.
Odwiedzającym lodziarnie Bonano najbardziej przypadły do gustu lody truskawkowe oraz te o smaku mango-marakuja.
Do odważnych świat należy, a taka jest niewątpliwie marka LodyBonano, która poszerzyła swoją ofertę również o jeszcze jeden, zaskakujący produkt.
- To czarne świderki, które również przypadły do gustu nie jednemu miłośnikowi zimnych deserów. Czarne lody – brzmi to może niepokojąco, ale to nic innego jak lody kokosowe, a efekt uzyskuje się po dodaniu węgla kokosowego. Te lody szczególnie pokochali najmłodsi, ponieważ barwią język - mówi Anna Łoszczyk.
Udane lato dobiegło końca. Większość lodziarni Bonano została już zamknięta, działają tylko nieliczne. Jednak zaczynają się przygotowania do kolejnego sezonu i można być pewnym, że LodyBonano ponownie zaskoczą niezwykłym, dobrym smakiem.
(0)
Janusz Mroczkowski
O mnie
Ostatnie artykuły użytkownika Janusz Mroczkowski
- Lody za złotówkę dla uczniów z biało-czerwonym paskiem!
- Trzecie urodziny aplikacji dla dietetyków Kcalmar.pro
- A może specjalistyczny sklep franczyzowy?
- Białostocki sklep Tooles.pl z większą powierzchnią i nowym magazynem
- Jak zamienić chwilowy zapał w regularną, zdrową dietę?
- Ułatw dziecku start w dorosłe życie
- Ach śpij kochanie ... a będziesz fit
- Oishi Biru czyli dobre piwo
- Rezerwowa kasa fiskalna – zbędny wydatek czy konieczność?
- Czy „light” to naprawdę „light”?
Przejdź do swojego profilu