Kochamy dobrze wyglądać. Nawet w zaciszu swojego domu
2019-02-05 10:40:50
Leniwy weekend? Wieczór po ciężkim dniu pracy? Nic tak nie poprawia humoru jak możliwość wskoczenia w wygodne, domowe ubrania. Białostocka marka Pigeon w swojej nowej kolekcji udowadnia, że nawet wtedy możemy wyglądać pięknie. Bez względu na rozmiar. Ich letnie modele piżam będą miały swoją premierę na targach trendów ślubnych w Dubaju.
Kolekcja podstawowa i linia plus size są spójne. Od dłuższego czasu firma dostawała bowiem od klientek zapytania o większe rozmiary. Dlatego u źródeł tych uniwersalnych projektów leży założenie, że każda z nas ma prawo wyglądać i czuć się dobrze, nawet w domowym zaciszu. Nowe modele świetnie prezentują się więc zarówno na szczupłych, jak i obszerniejszych sylwetkach.
Energetyczne barwy – w sam raz na wiosnę i lato
Na cieplejsze wieczory i noce marka Pigeon proponuje komplety z krótkimi i długimi spodniami, koszule nocne oraz zwiewne szlafroki. Ich piżamy to prawdziwa feeria barw – dominują tu jasne, pastelowe kolory, nadruki w kropki i gwiazdki, a także wykończenia w formie falbanek, koronek, kokardek, guzików i pereł.
– Jak zwykle wykorzystaliśmy miłe w dotyku, wysokiej jakości materiały – mówi Anna Andruszkiewicz, przedstawicielka Pigeon. – Podstawą jest bawełna, wiskoza i satyna, które pozyskujemy od najlepszych producentów.
Materiały te gwarantują wygodę i komfort noszenia, nawet podczas wyższych temperatur. Wszystkie modele zapewniają swobodę ruchu, są więc idealnym rozwiązaniem dla kobiet, które cenią sobie połączenie wygody i stylu.
Co ważne, do niektórych piżam klientki będą mogły dobrać specjalnie zaprojektowane kapcie. Domowe, miękkie buty są funkcjonalnym elementem, który świetnie dopełnia stylizację.
Premiera w Dubaju
Najnowsza kolekcja od Pigeon będzie miała swoją premierę na początku lutego, w Dubaju, przy okazji międzynarodowych targów The Bride Shows. Impreza zrzesza przedstawicieli firm z całego świata, skupionych wokół tematyki ślubnej – od bielizny, biżuterii i perfum, przez suknie, kwiaty oraz dekoracje weselne. Towarzyszą jej pokazy mody, makijażu i kulinariów.
Targi co roku odwiedza ponad 20 tysięcy osób, więc to świetna okazja do zaprezentowania oferty Pigeon szerszej rzeszy odbiorców, a także szansa na zyskanie nowych kontaktów biznesowych. W najbliższym czasie marka chce poszerzać swoją rozpoznawalność poza Polską. Firma od lat bierze udział w międzynarodowych targach i stale buduje grono klientek z innych państw. Dubaj jest więc kolejnym, niezwykle prestiżowym krokiem w stronę zagranicznych rynków.
Pigeon będzie gościć w największym mieście Zjednoczonych Emiratów Arabskich od 6 do 9 lutego. Polskie klientki nową kolekcję kupią już w połowie tego miesiąca. Oprócz piżam, w ofercie znajdą także biustonosze, komplety bielizny, ubrania dla kobiet w ciąży, dresy, a nawet sukienki.
(0)
Janusz Mroczkowski
O mnie
Ostatnie artykuły użytkownika Janusz Mroczkowski
- Lody za złotówkę dla uczniów z biało-czerwonym paskiem!
- Trzecie urodziny aplikacji dla dietetyków Kcalmar.pro
- A może specjalistyczny sklep franczyzowy?
- Białostocki sklep Tooles.pl z większą powierzchnią i nowym magazynem
- Jak zamienić chwilowy zapał w regularną, zdrową dietę?
- Ułatw dziecku start w dorosłe życie
- Ach śpij kochanie ... a będziesz fit
- Oishi Biru czyli dobre piwo
- Rezerwowa kasa fiskalna – zbędny wydatek czy konieczność?
- Czy „light” to naprawdę „light”?
Przejdź do swojego profilu