Porcja Dobra podzieli się dobrem
2019-05-20 10:08:05
„Dzień Dziecka – zdrowo i wesoło!”– to hasło akcji, jaką wspólnie z przedszkolami chce przeprowadzić marka Pure Life, która wypuściła niedawno na rynek linię słodkich przekąsek Porcja Dobra. Ale to nie wszystko. W ramach promocji zdrowego stylu życia można również pomóc dziewczynce chorej na białaczkę, której jedyną szansą na normalne życie jest przeszczep szpiku.
– Chcemy zaproponować przedszkolom udział w naszej akcji „Dzień Dziecka – zdrowo i wesoło!”. Ten piękny dzień jest coraz bliżej, a smakołyki od Porcji Dobra są świetnym upominkiem na tę wyjątkową okazję – mówi Anna Ananczikowa, współwłaścicielka marki Pure Life.
Linia Porcja Dobra to zdrowe i całkowicie naturalne słodycze zrobione tylko na bazie owoców i orzechów. Z myślą o dzieciach firma stworzyła absolutną nowość - Kostkę z niespodzianką. Łączy ona w sobie zdrowy smakołyk, zabawkę i dobrokartę. Pyszne łakocie są wykonane z naturalnych składników bez jakichkolwiek chemicznych dodatków. Przemyślany proces produkcji pozwala na zachowanie cennych witamin i składników mineralnych, co ucieszy każdego rodzica. W pudełku dzieci znajdą też kreatywne zabawki niespodzianki, co z kolei zadowoli małe pociechy. Kolejnym unikalnym dodatkiem jest dobrokarta - zamieszczony na niej żartobliwy obrazek i pozytywny przekaz ma rozświetlić buzię uśmiechem i poprawić humor. Dobrokarty uczą życzliwości, wdzięczności i dobroci.
– Jak zrodziła się akcja „Dzień dziecka zdrowo i wesoło!”? Codziennie widzimy wzrost świadomości rodziców w zakresie zdrowego odżywiania. Coraz rzadziej częstują swoje pociechy chipsami czy fast foodami. Dlatego też chętnie dzielimy się naszymi naturalnymi przekąskami – mówi Anna Ananczikowa.
Dodatkowo akcja ma szczytny cel, jakim jest wsparcie siedmioletniej Martusi, która zachorowała na bardzo ciężką postać anemii aplastycznej (aplazji szpikowej).
– Pomagamy znaleźć jej „genetycznego bliźniaka”. Jedynym ratunkiem dla tej dziewczynki jest przeszczepienie szpiku od niespokrewnionego Dawcy. Dlatego 5% przychodu powstałego w ramach tej akcji przekazujemy fundacji DKMS, wspierającej osoby chore na białaczkę i inne nowotwory krwi – dodaje Anna Ananczikowa.
(0)
Janusz Mroczkowski
O mnie
Ostatnie artykuły użytkownika Janusz Mroczkowski
- Lody za złotówkę dla uczniów z biało-czerwonym paskiem!
- Trzecie urodziny aplikacji dla dietetyków Kcalmar.pro
- A może specjalistyczny sklep franczyzowy?
- Białostocki sklep Tooles.pl z większą powierzchnią i nowym magazynem
- Jak zamienić chwilowy zapał w regularną, zdrową dietę?
- Ułatw dziecku start w dorosłe życie
- Ach śpij kochanie ... a będziesz fit
- Oishi Biru czyli dobre piwo
- Rezerwowa kasa fiskalna – zbędny wydatek czy konieczność?
- Czy „light” to naprawdę „light”?
Przejdź do swojego profilu