Ruszyła kolejna kampania wizerunkowa, której celem jest zwrócenie uwagi na potencjał tkwiący w naszym regionie.
Jaka jest Warmia, jakie są Mazury, mieszkańcom naszego województwa mówić nie trzeba. Ale co z tymi, którzy o naszym regionie wiedzą bardzo niewiele?
Akcja pod hasłem „Warmia i Mazury. Zdrowe życie, czysty zysk” ma dotrzeć przede wszystkim do przedsiębiorców i przekonać ich, że nasz region jest doskonałym miejscem do życia i inwestowania.
Kampania obejmie swoim zasięgiem takie kraje jak Szwecja, Norwegia, Niemcy, Austria. Promowanie Warmii i Mazur odbywać się będzie także poza UE. Działania strategiczne prowadzone będą w Rosji, na Ukrainie, Białorusi, w Kazachstanie, Izraelu i Arabii Saudyjskiej. Na terenie tych krajów reklamy będą się ukazywać w językach narodowych i angielskim.
Z informacji, które podaje portal wirtualnemedia.pl, wynika, że akcja ma potrwać aż do sierpnia 2019 roku. W skład kampanii wejdą spoty w radiu i telewizji. Zaplanowano także działania w prasie i w internecie.
Komentarze (1) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Dodaj komentarz Odśwież
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez
MK #2431505 | 37.248.*.* 1 lut 2018 19:53
Już przetoczyła się "kampania wizerunkowa" Polski przez cały świat, oczywiście zgodnie z ustawą. Widziałem w Brukseli plakaty Warmii i Mazur na stacjach metra tylko nie sądzę, żeby ktoś poza spojrzeniem z nudów na ten plakat zebrał się i przyjechał po obejrzeniu plakatu czy filmiku...
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz