WM.pl
28 maja 2025, środa
imieniny: Augustyna, Ingi, Jaromira
  • 21°C
    Olsztyn

  • Cywilizacja
  • Rodzina
  • Biznes i ekonomia
  • Moto
  • Redakcja poleca
  • Rolnicze abc
  • Moje Mazury
  • Poczta
    • Ogłoszenia
    • Anty-defamation
    • Kongres Przyszłości
    • Europe Direct
    • Plebiscyt Sportowy
    • Krasnal.info
    PODZIEL SIĘ

    Popularna amerykańska marka wraca do Polski. Otwarcie już niebawem

    2024-09-04 11:28:19(ost. akt: 2024-09-04 11:32:18)
    Zdjęcie jest ilustracją do tekstu

    Zdjęcie jest ilustracją do tekstu

    Autor zdjęcia: Freepik

    Amerykańska marka odzieżowa GAP powraca do Polski po niemal dekadzie przerwy, otwierając swój nowy sklep w sobotę, 7 września. Firma prezentuje się teraz w zupełnie nowej odsłonie.

    Warto przeczytać

    • Znamy laureatów Literackiej Nagrody Warmii i Mazur "Wawrzyn"...
    • Praca kontrolerów pod okiem kamerek?
    • Łotysz wjechał na terytorium Polski z czterema Syryjczykami...
    GAP był obecny na polskim rynku w latach 2011-2015, prowadząc sklepy stacjonarne w Warszawie, Wrocławiu i Katowicach. Decyzja o zamknięciu placówek była związana z wycofaniem się firmy Empik Media & Fashion z dystrybucji marek modowych.

    Jak informuje portal dlahandlu.pl, po blisko dziesięciu latach nieobecności GAP otworzy swój pierwszy sklep w Designer Outlet Piaseczno. Oficjalne otwarcie zaplanowano na sobotę, 7 września 2024 roku.

    Pierwsi klienci mieli okazję odwiedzić sklep już na przełomie sierpnia i września, w ramach tzw. pre-openingu, który służył przetestowaniu procesów operacyjnych.

    Nowa placówka, zajmująca 300 mkw., znajduje się w sąsiedztwie strefy food court. Klienci odwiedzający sklep w weekend będą mogli zapoznać się z asortymentem marki i skorzystać z pierwszych promocji.

    Tym samym Polska dołącza do grona krajów Europy Środkowo-Wschodniej, w których GAP jest obecny. Marka posiada już sklepy w Czechach, na Słowacji i Węgrzech. Warto zauważyć, że GAP odczuł skutki pandemii COVID-19, co skłoniło firmę do zmiany strategii. Zamknięto 120 sklepów na Zachodzie, a rozwój marki przeniesiono do modelu franczyzowego, co pozwoliło jej utrzymać obecność na rynku. Otwarcie sklepu w Polsce jest kolejnym krokiem w realizacji tej nowej strategii.

    GAP został założony w 1969 roku w San Francisco przez Donalda i Doris Fisherów. Nazwa firmy nawiązuje do socjologicznego terminu opisującego różnice pokoleniowe, które nasiliły się w trakcie ruchów hippisowskich.

    Początkowo marka oferowała dżinsy i podstawowe elementy garderoby, aby przyciągnąć młodszych klientów. Szybko zdobyła popularność, rozszerzając asortyment o akcesoria i inne produkty z denimu.

    Nie tylko GAP ponownie próbuje swoich sił na polskim rynku. Kilka dni temu informowaliśmy na WP Finanse, że malezyjska sieć sklepów Mr. DIY, specjalizująca się w narzędziach i akcesoriach, również planuje wejście na polski rynek.

    Azjatycki gigant otworzy swoje pierwsze sklepy w Polsce jeszcze w tym roku. Początkowo sklepy tej sieci pojawią się w galeriach handlowych, takich jak Galeria Bronowice w Krakowie, Centrum Handlowe Platan w Zabrzu oraz Focul Mall w Piotrkowie Trybunalskim. Mr. DIY oferuje około 20 tys. produktów w dziesięciu kategoriach, w tym sprzęt, artykuły gospodarstwa domowego, sprzęt elektryczny, wyposażenie wnętrz, akcesoria samochodowe, artykuły papiernicze i sportowe, zabawki, prezenty, akcesoria komputerowe i mobilne oraz biżuterię i kosmetyki. Sieć działa pod hasłem "Always low prices".

    źródło: WP Finanse

    Subskrybuj "Gazetę Olsztyńską" na Google News
    ZAMKNIJ
    Tagi:
    marka otwarcie GAP ubrania powrót
    red.
    więcej od tego autora

    PODZIEL SIĘ

    Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

    Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

    Zaloguj się lub wejdź przez FB

    GazetaOlsztyńska.pl
    • Koronawirus
    • Wiadomości
    • Sport
    • Olsztyn
    • Plebiscyty
    • Ogłoszenia
    • Nieruchomości
    • Motoryzacja
    • Drobne
    • Praca
    • Patronaty
    • Reklama
    • Pracuj u nas
    • Kontakt
    ul. Tracka 5
    10-364 Olsztyn
    tel: 89 539-75-20
    internet@gazetaolsztynska.pl
    Biuro reklamy internetowej
    tel: 89 539-76-29,
    tel: 89 539-76-59
    reklama@wm.pl

    Bądź na bieżąco!

    Najświeższe informacje przygotowane przez Redakcję zawsze na Twojej skrzynce e-mail. Zapisz się dzisiaj.

    • Polityka Prywatności
    • Regulaminy
    • Kontakt
    2001-2025 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 7B